Visuele Identiteit

 

Een verzameling logo's en
beeldmerken 2000-2018

De Nederlandse Reddingsbrigade bestaat uit meer dan 172 brigades, 24.000 leden en 5.000 vrijwilligers. De 'KNBRD' is Koninklijk waardoor er een 'Kroon' aanwezig moest zijn. De kroon is in dit concept ook een mens in nood.

Bouw zelf een huis is een nieuw en innovatief constructiesysteem waarmee men met EPS, oftewel 'piepschuim' - zelf - een heel huis kan bouwen. De vorm kwam tot leven door het spreekwoord 'Huisje, Boompje, Beestje.

Schilders worden gewaarschuwd over de gevaren van asbest. Dit beeldmerk staat op een A7 vouwfolder met een lineaal. Bij gaten groter dan 25 mm is het verboden eraan te werken.

The Corpag Group is een internationaal opererend corporate management, fiduciary en trust onderneming.

Talent Meets Top is a matcht programma om gemotiveerde Bachelor studenten te koppelen
aan top ondernemingen.

Dietz Strategische Communicatie is werkzaam op het terrein van Alliantiemanagement, Omgevings-management en Branding & Placemaking.

MANZ is een advocatenkantoor in Utrecht dat ondernemingen hoog-waardige juridische ondersteuning biedt. MANZ staat (inter-)nationale ondernemingen bij in onder meer de horeca-, bouw- en hotelsector, offshore en Consumer Electronics.

Identiteit voor de campagne 'See My Skills' van het Landelijk Aktie Komitee Scholieren (LAKS). Met goed materiaal in een paar stappen naar een succesvolle leerlingenraad.

TASKFORCE doorstroming, een project olv. Rijkswaterstaat, wordt gevormd door een groep wijze mensen die discussie voeren over doorstroming van verkeer op rijks- en snelwegen.

Familiebedrijven vormen de basis van de Nederlandse economie. In Nederland werken 4,3 miljoen mensen in een familiebedrijf. (Niet gepubliceerd)

Kennis en discussieplatform over Nederland in 2050.

Identiteit voor de campagne EMBEDDED ART. Dit was een kunstroute van circa 10 kilometer door een uniek militair landschap, voornamelijk met sporen uit de Koude Oorlog.

Comaan is een netwerkorganisatie van experts in verander- en verbeter-trajecten. Waarin onderzoekers, psychologen, marketeers, communicatiespecialisten, interim managers, ontwerpers en coaches
werkzaam zijn.

Een leergang om een hoffelijke TAXI chauffeur te worden. (Niet gepubliceerd)

Praktijk voor Natuurgeneeskunde & Psychologie.

MEE biedt deskundigheidsbevordering aan in de vorm van workshops, E-learnings, basistrainingen en verdiepings-trainingen voor iedereen die werkt met mensen met een beperking.

SNAPHET helpt u bij het presenteren

en publiceren van -complexe- materie.

In tekst, maar vooral in beeld.

Geanimeerd beeld.

Snelle ontmoetingen tussen onderwijs, bedrijven en gemeente om te zoeken naar betere verbindingen in het Utrechtse economisch leven.

Typisch Den Bosch is nieuwsgierig. Loop je rond met een grote droom, bijzonder projectidee of wens? Kom dan gauw langs in de caravan.

http://typischdenbosch.com

Ihkv Utrecht Culturele hoofdstad van Europa was de eerste activiteit van het nieuwe project YOUtrecht, een liftende caravan dwars door Europa, zonder auto.

Met onze VoIP-telefonie heb je geen
telefooncentrale op locatie meer nodig.

De VIPbus is een plek voor bijzondere en inspirerende ontmoetingen. Leve de man van de (SRV) VIP... van je hiep hiep hiep hoeray...

Niet spoedeisende blessure?

Ga direct naar een fysiotherapeut voor een diagnose. Sneller geholpen, gelijk behandeld en sneller hersteld.

www.blessurebalie.nl

DocHosp helps you find your health,

beauty and happiness worldwide.

(Not published)

Gerelateerde projecten

Aangenaam Ontwerp

visuele communicatie

2000 - 2018 ©

 

Burg. van Heemstrakwartier 86

3731 TL  De Bilt

+ 31 (0)6 5022 8264

 

Home

Werk

Wat en voor wie

Contact

Shop